Vervolg producttest

Zoals beloofd een vervolg op test. Ik heb het deeg laten rusten in de koelkast. Langer dan 30 minuten.  De geur is sterker geworden dan ik in eerste instantie dacht. De deegbal net er nog net zo uit als eerst. Alleen kouder en vaster natuurlijk. Ik kan gaan kneden en rollen.


In het filmpje hierboven zie je dat ik balletjes maak i.p.v. eerst slierten rol en ze dan in stukjes snij. Als mijn bakplaat vol is dan zet ik hem in de oven. Op de verpakking staat dat je kruidnootjes moet bakken 170 graden. Van mijn oven is de themperatuurmeter/voeler stuk. Dus ik meet mijn oventhemperatuur met een digitale oventhermometer.  Daarom maak ik het achterste gedeeltje van mijn bakplaat niet vol. Dit gedeelte verbrand heel snel.

Klomp Creatie's

Klaar om in de oven te gaan


De balletjes zijn klaar om in de oven te gaan. De kruidnootjes moeten gebakken voor 15-18 minuten. Van het overgebleven deeg maak ik nog de laatste balletjes. Die bak ik straks af.

Het filmpje is gemaakt door mijn dochter die niet wilde meehelpen met bakken. Maar wel graag wilde filmen. 😊🎥 we hebben het filmpje wel 3keer  opnieuw gemaakt. Nu is hij eindelijk goed.

Word vervolgd….

Geef een reactie

