Bucketlist

Ik heb al veel keren een bucketlist voorbij zien komen. Een lijst met dingen die je nog wilt doen in je leven of al gedaan hebt. Ik dacht, laat ik eens beginnen met een eigen bucketlist. Een lijst met dingen die ik nog glutenvrij wil bakken of wil haken.

Hieronder de lijst met dingen die ik op glutenvrij gebied nog wil bakken. Wanneer het van komt weet ik niet maar ze gaan een keer gebakken worden.

Glutenvrije baklijst:

  • Loempia’s
  • Wraps
  • Macarons
  • Cakerol
  • Kroketten
  • Kaassoufle
  • Afrikaanse beskuit
  • Afrikaanse vetkoek
  • Afrikaanse koeksisters
  • Verse pasta

    Op dit moment weet ik niks meer voor mijn lijstje. Maar er komt geheid nog meer bij.

    Op mijn haak lijstje staan nog veel meer dingen die ik graag wil haken.

    Haaklijstje:

    • Baby slofjes
    • Kindersloffen
    • Muts/hoedje voor de zon
    • Pixeldeken
    • Granny sprei/deken
    • Lappenpop
    • Jas beschermer voor op de fiets
    • Jurkje voor kind
    • Jurkje voor volwassen

    Zo zien jullie er staat ook op mijn haaklijstje genoeg en ik denk dat er nog meer bij komt.

    Ben er benieuwd wanneer ik wat maken zal. Maar jullie zien het wel voor bij komen.

    Geef een reactie

