Plons, Pluk en Teddy

Lang niets meer geblogd, maar ook niet stilgezeten ondertussen. Ik heb heerlijk gehaakt aan een cal van Angels Creations Crochet, Teddy Adventure. Een cal van 4 weken en nu zijn al Teddy’s onderdelen af. 


Morgen neem ik rustig de tijd om zijn armen en poten in elkaar te zetten. Dan zal ik hem weer plaatsen.

Naast haken heb ik ook 2 cadeautjes afgeleverd. Nummer 1 is Plons. Die heb ik gegeven aan de zwemleraar van mijn dochter. Meesters Oscar van ZwemZeker in Ede. Mijn dochter heeft nu haar A diploma gehaald.


Hopelijk krijgt hij een mooi plekje bij de andere kikkers in de vitrinekast.


Meester Oscar en de andere zwemleraren vonden hem erg leuk. Dus dat komt wel goed denk ik.

Een 2e cadeau dat ik heb afgeleverd is Pluk. Die was voor in de klas van mijn dochter. Bij klas 3b hangen boven de tafels Plukken van karton om de groepen in de klas aan te geven. Dus een Pluk vond ik een mooi cadeau voor de klas van Juf Jiske en Meester Jan.

De juf en de meester waren erg blij en vonden het erg leuk. Pluk gaat nu gebruikt worden om op de tafel van jarige kinderen te leggen. Mijn dochter wilde zo graag dat zij en de rest van haar klas  nog even konden genieten van Pluk voordat het vakantie was. Volgend jaar gaat ze naar groep 4 dus nu genieten ze nog ff van Pluk tot vrijdag 8 juli.

Ik ben blij dat mijn creatie’s weer een leuke plek hebben gekregen en ik er mensen blij mee heb kunnen maken. Daar doe ik het voor. De juf van groep 4 die mijn dochter volgend jaar krijgt is zwanger dus mijn hoofd zit alweer op een leuke creatie te broeden. Daar over later meer.

Geef een reactie

