Pluk van de Petteflet en voetenbankhoes

De hele week heb ik er tegen aan zitten hikken, Pluk’s onderdelen in elkaar zetten. Haken is heerlijk, maar in elkaar zetten is niet mijn favorietste bezigheid.

Vandaag heb ik me eens tijd gegunt om Pluk in elkaar te zetten. Hij moest natuurlijk wel op tijd af zijn om aan de juf en meester van mijn dochters klas te geven. Hieronder het resultaat van Pluk van de Petteflet. 

Ook heb ik vandaag het voetenbankhoesje voor het voetenbankje van mijn schoonvader af gemaakt. Ik heb de bovenkant gehaakt met C2C en de zijrand met stokjes. In de laatste rand komt nog elastiek zodat de hoes daarmee kan worden vastgemaakt.


Ben blij dat er weer 2 Wip’s van mijn lijstje zijn. Ondertussen weer met nieuwe dingen gestart, maar daarover later meer.

3 gedachten over “Pluk van de Petteflet en voetenbankhoes

Geef een reactie

