Omslagdoek af

Na wat problemen met de megabol en een tekort aan katoen. Weer verder gewerkt aan mijn omslagdoek.

image

Met bijna 2 nieuwe bolletjes gemeleerd katoen extra omdat de omslagdoek te kort werd.

image

Is mijn omslagdoek eindelijk af. Het was mijn eerste omslagdoek en het was leuk om te doen.

image

Hij moet nog een wasbeurt en blockbeurt hebben. Dan kan ik hem gebruiken.

image

Waarschijnlijk volgen er nog meer omslagdoeken. Eerst maar eens verder mijn andere projecten.

Geef een reactie

