Gebrek aan katoen

Vandaag heb ik heerlijk relaxed zitten haken.

Eerst aan het hoofd van Pluk.

image

Hij heeft nu ogen en ik ben bij toer 22. Maar ja omdat de huidskleur katoen bijna op is en er geen meer heb kan ik niet verder.

Daarom maar verder gegaan met de omslagdoek.

image

Jammer genoeg kan ik daar ook niet mee verder. Deze bol is ook bijna op. Had er gewoon gelijk 2 moeten kopen.

Wat moet ik nu doen dacht ik toen. Dan maar beginnen met de laarzen/ benen van Pluk.

image

Gelukkig heb ik genoeg zwart om de laarzen/benen te maken. Bruin voor de sokken en grijs voor zijn broek heb ik nog genoeg.

Dinsdag snel garen halen om verder te kunnen met het hoofd en mijn omslagdoek.

Geef een reactie

