Vervolg  omslagdoek en Pluk

De omslag is nog niet af. Ik ben de megabol nu wel zat. Zulke bollen koop ik nooit weer. Heb weer knopen moeten ontwarren.

 Dat viel niet mee en de ergste knoop kreeg ik er niet uit. Die heb ik weg moeten gooien. Met het gevolg dat ik nu te weinig katoen over had om er een goede grote omslagdoek van te maken. Daarom ben ik naar mijn favoriete wolwinkel gegaan (Jongbloed & Zn) in Lunteren en heb een mooi nieuwe bol gemeleerd blauw katoen gekocht. Daarmee haak ik nu verder aan mijn omslagdoek.

Ik heb nog een megabol liggen en hoop er het beste van als ik daarmee wat wil haken. Dat is voor later want ondertussen ligt er iets nieuws klaar waar ik aan het eind van dit schooljaar mee klaar moet zijn.

Een poos terug zag ik deze pop, Pluk van de Petteflet voorbij komen. Erg leuk vond ik en geschikt als cadeau voor de juf en de meester van groep 3b. Dat is de klas van mijn dochter. Boven de tafels in de klas hangen allemaal Plukken, ze lezen Pluk van de Petteflet voor en op hun tafeltjes zijn hun namen geschreven in de stijl van Pluk. Kortom deze Pluk van de Petteflet is het perfecte cadeau om te geven voor in de klas. Ik ben net begonnen met zijn hoofd en ga er morgen tijdens de zwemles weer verder mee aan de slag. Heb nog ongeveer 5/6 weken dus dat moet lukken.

2 gedachten over “Vervolg  omslagdoek en Pluk

Geef een reactie

