Omslagdoek en haaktas

Ik ben nog druk bezig met mijn omslagdoek. Het haakt heerlijk weg.

image

Het kleurverschil is nu aardig te zien. De megabol van de Kruitvat haakt prima, maar is wel erg los opgerold/gewonden. In het begin van de bol had ik een megaknoop.

image

Zoals hierboven. Dat vond ik wel jammer. Hopelijk is de zwart/grijze bol niet zo.

Vandaag heb ik voor moederdag een tas van mijn dochter gekregen.

image

Natuurlijk ben ik daar superblij mee. Deze tas word mijn nieuwe haaktas. Een handige tas om mee te nemen. Groot genoeg voor haakwerk.

Geef een reactie

