Nieuwe pannekoekhuis ervaring

Het was ff stil met blogs  van Klomp Creatie’s. Ons gezin was ff twee daagjes weg. Op dinsdag 3 en 4 mei waren wel gezellig bij mijn oom en tante. Die namen ons op dinsdag avond mee naar het Lingebos. Waar ook een pannenkoekhuis stond dat Het Lingebos heette.


Mijn tante had van te voren gebeld of glutenvrije pannenkoeken ook mogelijk waren. Dat kon. 

Mijn man had gekozen voor een spekpannenkoek met geitenkaas, walnoten en honing. Zijn pannenkoek werd netjes apart gebracht van de andere pannenkoeken. Op zijn pannenkoeken zat een kaartje Deze pannenkoek is glutenvrij. Dat kaartje hadden we nog nooit ergens gezien.

Mijn man heeft met smaak zitten eten en geen last gehad. Wat ook fijn was dat ze glutenvrij sorbetijs hadden. Het enige minpuntje was dat ze de sorbet van mijn man met koekje erin brachten. Gelukkig zag ik het op tijd en heeft mijn man een nieuwe sorbet gekregen toen.

Het Lingebos ligt in de Betuwe en je kunt er heerlijk wandelen.

 Pannenkoekhuis het Lingebosch is een aanrader. Het is een pannenkoekhuis om te onthouden. De omgeving is mooi, het gebouw heeft een gezellige sfeervolle inrichting en de service is ook erg goed. Voor glutenvrije pannenkoeken eten is het wel verstandig om van te voreen te reserveren. Meer informatie op http://www.hetlingebosch.nl

Een gedachte over “Nieuwe pannekoekhuis ervaring

Geef een reactie

