Dio Soap en Spices Lunteren

image

Vandaag zet Dio Soap en Spices centraal in mijn blog. Het is naast een drogist ook een natuurvoedings winkel. De winkel verkoop van allerlei soorten kruiden, thee, koffie, meelsoorten en dieetproducten.

Ik wil vooral bekend maken dat deze winkel ook veel glutenvrije producten verkoopt. Heel handig voor Klomp Creatie’s om af en toe wat spullen te testen. Maar vooral ook als je in de buurt van Lunteren op vakantie bent.

image

Er is een groot schap ingericht met verschillende merken. Waaronder Schar, Damhert, Lieke is vrij, Cosenza, De Bakzolder gv, Le Pain des Fleurs en nog wat andere merken.

Gewoon in de winkel staan op de andere schappen nog van andere merken glutenvrije producten.

image

Ik heb een goed contact met de eigenaar en hou hem op de hoogte van glutenvrije producten die ik tegen kom. Hij staat open voor nieuwe dingen en wil ook producten bestellen.

Net als veel mensen met coeliakie zoekt mijn man altijd uit waar we glutenvrije producten kunnen kopen als we op vakantie gaan.

Daarom vonden mijn man en ik dat de Dio Soap en Spices juist voor vakantiegangers reclame verdient.

image

Natuurlijk ook voor iedereen die in Lunteren woont en niet weet dat er zoveel glutenvrije producten te koop zijn bij de Dio.

Kortom bij Dio Soap en Spices kun je naast drogisterij artikelen ook terecht voor glutenvrije producten en andere dieetproducten. Hun website is momenteel in aanbouw maar je kunt informatie vinden op  http://www.soap-spices.nl

2 gedachten over “Dio Soap en Spices Lunteren

Geef een reactie

