Bakzolder caketest

Gister heb ik weer eens iets gekocht om te testen. Dit keer Gv cakemix met chocokorrels en glazuur van de Bakzolder.

image

Het een kant en klare mix waar je eieren, water en boter aan moet toevoegen. In de zak mix zitten nog 2 extra zakjes. Chocoladekorrels en glazuur.

image

image

Ik dacht eerst toen ik de zak las dat er niks bij zat. Maar toen ik de zak opendeed zaten ze tussen de bakmix.

Nadat ik alles had gemixt  tot een glad beslag heb ik  de chocokorrelkorrel er door gemengt.
Ik had nog 2 bananen die erg rijp  waren en die heb er ook aan toegevoegd. Chocolade en banaan gaat goed samen.

Nu staat de cake in de oven om te bakken. Als de cake helemaal is afgekoels dan moet het glazuur er overheen. Ben erg benieuwd hoe hij smaakt.

image

De cakemix heb ik in Lunteren gekocht bij Dio Soap en Spices. Deze Dio heeft naast gebruikelijke drogisterij artikelen ook natuurvoeding, koffie , thee en kruiden. Binnenkort maak ik blog over deze winkel.

Geef een reactie

