Liefde voor

Normaal gesproken vertel ik niet veel in de blogs van Klomp Creatie’s over mijn persoonlijke leven. Ik vind dat de blog vooral te maken moeten hebben met zaken over coeliakie, glutenvrije baksels en haken.

Maar vandaag maak ik een uitzondering, omdat ik vandaag 10 jaar samen ben met de inspirator van Klomp Creatie’s , mijn man Gertjan Klomp.  Door hem ben ik in 2015 gestart op Facebook met de blog Klomp Creatie’s.

 

IMG_4133

Gertjan Klomp, alias Geejee Video

Door deze lieve man verdiep ik mijn in alles wat te maken heeft met coeliakie, glutenvrij koken en bakken. Hij is het belangrijkste deel van mijn testteam. Hij geeft me ideeën om te maken, bakken of koken.  Hij helpt mij bij het mooi maken van de site Klomp Creatie’s . Daarnaast is hij ook natuurlijk de vader van onze dochter Leonie.

Hij is al 10 jaar lang de liefde van mijn leven en ik hoop dat hij dat nog lang blijft. Dit jaar mag ik op 29 augustus 9 jaar de naam Klomp dragen. Die draag ik met trots en liefde.

images

Gertjan, je bent mijn inspirator, maatje, man,  vader van onze dochter liefde van mijn leven. Ik hou van je.

Een gedachte over “Liefde voor

Geef een reactie

