Het Uilenbos

Vanavond onze 10 jaar samen gevierd met een pannekoek.

Bij ons in Lunteren zit Pannenkoekenhuis het Uilenbos

image

Het is bij ons om de hoek. Sinds kort heeft het Uilenbos nieuwe eigenaars. Er is veel verbeterd en veranderd. We wilden wel eens testen hoe de pannenkoeken smaakten. Ze serveren ook glutenvrije pannenkoeken.

Gertjan en ik kozen voor een spekpannenkoek met kaas, ham en champignons en Leonie onze dochter dezelfde maar zonder de champignons

(Ik had een foto, maar die heb ik per ongeluk wegegooid)

De glutenvrije pannenkoek werd netjes gebracht los van de anderen Jammergenoeg wel samen met de andere borden. Daar ga ik het Uilenbos nog een tip voor geven. We hebben een andere ervaring gehad met het serveren van glutenvrije pannenkoeken.

De pannenkoeken smaakte heerlijk. Leonie vond hem wel te groot en ze mocht het restje meenemen. Binnenkort komen er waarschijnlijk kinderpannenkoeken op de kaart.

Na de pannenkoeken hebben we nog genoten van een ijsje.

Het Uilenbos is een aanrader, maar kan op glutenvrij gebied nog wat verbeter punten gebruiken. Daar ga ik me als Klomp Creatie’s mee bezig houden om hen tips aan de hand te doen.

Het Uilenbos heeft ook een speeltuin, kinderboerderij en een gelegenheid om feesten en partijen te houden. Meer informatie op http://www.uilenbos.nl

image

Een gedachte over “Het Uilenbos

Geef een reactie

