Facebookblog 

Vandaag heb ik op mijn Facebook blog Klomp Creatie’s een likers aantal van 290 likers gehaald. Nooit gedacht dat ik zoveel likers zou halen. Deze week heb ik ineens 8 likers gekregen. Daar ben ik erg blij mee.

Ik ben vooral blij omdat ik alles gewoon voor de lol doe. Ik ben op Facebook  de blog van Klomp Creatie’s gestart omdat ik mijn ervaringen, belevenissen, haakcreaties en glutenvrije baksels wilde delen met andere. 


Ik ben ook op deze wordpressblog blij met mijn volgers en likers. Op Facebook plaatst ik soms een wordpressblog in bepaalde groepen en ik denk dat het helpt om likers te krijgen. Mijn voornemen om elke dag een blog te schrijven heb ik laten vallen. Dat lukt gewoon niet elke dag. Het kost gewoon tijd om een blog te schrijven. Ik denk altijd goed na hoe ik iets opschrijf. Het moet goed vlot leessbaar, helder en duidelijk zijn. Het bloggen op wordpress vind ik leuk en handig. 

Ik hoop met de blogs van Klomp Creatie’s nog lang mijn haakcreaties, glutenvrije baksels, ervaringen en belevenissen met mijn volgers  en likers te mogen delen. Verder hoop ik vooral met mijn blogs over glutenvrije onderwerpen mensen het besef bij te brengen dat glutenvrij eten gezond is, maar dat het geen hype moet worden.  Mensen met Coeliakie eten glutenvrij omdat het voor hen een noodzaak is en geen luxe.

Bedankt volgers en likers op Facebook en op WordPress.

Liefs 

Herma Klomp

Klomp Creatie’s

Geef een reactie

