Banaan-hazelnootpasta brownies

Vandaag heb ik banaan-hazelpasta brownies gebakken. Het recept komt uit Brownies, cookies en co. Dat boekje heb ik ooit gekocht bij de Lidl

De recepten uit het boekje zijn niet glutenvrij, maar zoals ik al eerder eens heb gezegd in een blog. Alle recepten zijn om te buigen.

image

De brownies hier boven zijn uit de oven. Mijn oven doet nog steeds raar dus hij ziet er wat donker uit.

image

Om de donkere korst weg te werken en de brownies nog lekkerder te maken heb ik gekozen om hem te glazuren.
Ik heb pure chocolade gesmolten en erover heen gesmeerd. Daarna heb ik hem laten hard worden in de koelkast.

Vanavond snij ik het geheel in blokjes. Het recept plaats ik op mijn site binnenkort. Het is een heel lekker brownie recept.

Geef een reactie

