‘Raw Brownies’

Dit recept heb ik ooit eens uit de Barveldse Krant. In dit recept zitten geen gluten, geen suiker en geen bloem.

Wat heb je nodig:

  • 125 gram dadels
  • 125 gram gehakte noten ( walnoten, hazelnoten, amandelen enz..)
  • 30 gram cacao
  • Scheutje kokosmelk

Bereidingswijze:

De dadels en noten heel fijn haken. Dit mengen met de kokosmelk en de cacao tot je er een goed kneedbaar deegje van krijgt. In een bakblikje doen of balletjes van maken. Daarna in de koelkast zetten om te laten uitharden.


Ik heb ze al eens eerder gemaakt en ze smaakten goed. Op de foto hierboven heb ik de raw brownies in een minitulbandje gedaan. Ik heb ook nog in de koelkast balletjes staan. 

Morgen ga ik bananen-hazelnoot brownies bakken. Daarvoor heb ik alles al afgewogen zodat ik morgen gelijk aan de slag kan als ik mijn dochter op school gebracht heb.

Een gedachte over “‘Raw Brownies’

Geef een reactie

