Glutenvrij mazzeltje

Van de week kreeg ik een tip over de glutenvrije pitabroodjes van het merk Genius. Die zijn te koop bij de AH. Ze waren nu met 35% korting.

image

Dus ik dacht laat ik die eens halen. Gelijk 2 pakjes meegenomen. Bij de kassa vond ik in nog een heleboel glutenvrije producten voor 35% korting.

image

Die kon ik niet laten staan en de houdbaarheidsdatum is nog 2017.

De pitabroodjes moesten natuurlijk getest. Dus aten we gister avond pitabroodjes met shormavlees, paprikasalade en zelfgemaakte knoflooksaus.

image

De pitabroodjes zijn een echte aanrader. Makkelijk op te warmen in de oven, de grill of in de broodrooster.

Omdat de broodjes maar tot 27-4 goed zijn eten we ze zaterdag weer. Dan met falafel balletjes.

2 gedachten over “Glutenvrij mazzeltje

Geef een reactie

