Nieuwe kikker.

Van de week weer begonnen met een nieuwe kikker. Mijn dochter wil graag ook een kikker.

Ze heeft nog geen kikker tussen haar knuffels.

image

Ondertussen bij toer bij 37. Nog 3 toeren te gaan en dan ben ik klaar met het lijf en het hoofd.

Verder ben ik op zoek geweest naar een patroon van een zwemband. Mijn eigen zwemband ben ik niet tevreden mee.

Na een lange zoektocht eindelijk iets gevonden. Karel Kikker van Christel Krukkert heeft een leuk zwembandje. Het patroon staat in Kleine knuffels haken. Mijn buurvrouw heeft dat boekje toevallig. Die ga ik ff te leen vragen.

Geef een reactie

