April af, word nu Plons

Van de week heb ik eindelijk tijd gehad voor het in elkaar zetten van kikker April. Het is een vrolijke kikker geworden. 

 
Maar omdat de kikker naar een zwembad gaat verhuizen moest de kikker toch een andere naam hebben. Die naam is Plons geworden. 

  
Alleen Plons mist nog iets vind ik. Hoe kan je een zwembad inspringen als je Plons heet en geen zwembroek hebt. Die moet ik nog maken. Wat ik al wel gemaakt heb is een zwemband.

  
De zwemband is in wit en oranje omdat die kleuren in het logo van ZwemZeker in Ede zitten.

  
De zwemband is nog niet af, maar hier is alvast een foto van Plons met zwemband.

Vandaag ben ik begonnen met een nieuwe kikker, want mijn dochter wil er ook graag eentje.

2 gedachten over “April af, word nu Plons

Geef een reactie

