Ready to bake brownie

Vanochtend kon ik het niet laten om de ready to bake zak brownie te proberen.

image

De inhoud van de zak heb ik in een brownievorm gegoten. Daarna 30 minuten gebakken zoals aangegeven stond.

image

Mijn oven is een beetje raar dus de randen waren verbrand. Die heb ik er gewoon afgesneden.

image

Natuurlijk moest mijn testteam ook weer aan de slag vanavond. Ook deze test is weer goed gegaan.

image

De binnenkant ziet er goed uit. De smaak is ook goed. Lekker luchtig.

image

Er zijn mooi blokjes van te snijden. De bovenkant heeft een lekkere korst. Kortom ook een aanrader.

Geef een reactie

