Glutenvrije stroopwafels

Een poosje terug had ik bij de Jumbo glutenvrije stroopwafels gekocht voor mijn man. Toen dacht ik ga ze weer eens zelf maken.

image

Het recept komt uit  Glutenvrije recepten deel 2 van Jeandrine Bokma. Je vind het recept ook op http://www.jeandrine.nl

Hieronder een paar foto’s van het proces. Het recept mag ik niet delen.

image

Ik maak mijn wafels in een ijshoorntjes maker die ik ooit bij de Kruitvat heb gekocht. Ideaal ding.

image

Het komt ongeveer als bovenstaande foto uit het apparaat. Daarna steek ik er ronde wafels uit.

image

Gewoon met koekjes uitstekers. Daarop smeer ik de stroopvulling. Daarna leg ik er een wafel boven op.

image

Ik probeer zoveel mogelijk wafels uit te steken. Uit het recept komen ongeveer zoveel stroopwafels als ik in mijn trommel heb zitten hierboven.

image

Natuurlijk hou je ook nog restjes over. Maar die zijn zo erg lekker.

2 gedachten over “Glutenvrije stroopwafels

Geef een reactie

