Ready to bake cake vervolg

Natuurlijk kan ik jullie een vervolg van de cake niet onthouden. De cake is goed uit de oven gekomen.

image

Natuurlijk was ik hartstikke nieuwsgierig naar de smaak. De geur was heerlijk.

Na het avondeten heb ik mijn Klomp Creatie’s testteam(man en dochter) aan de slag gezet. Dit vonden ze heel erg;););).
De cake is goed gekeurd en morgen zal ik gauw naar de Aldi racen om meer zakken in te slaan.

image

De cake was luchtig en geurde heerlijk naar citroen.

Het is vooral een handige snelle cake als je niet veel tijd om iets uitgebreid te bakken. Kortom een aanrader.

De browniemix probeer ik morgen of overmorgen.

Geef een reactie

