Site, C2C en April

Vanmiddag heb ik mijn site bijgewerkt en een pagina erbij gemaakt. Nijntje staat nu op mijn site.

Vanochtend heb ik heerlijk gehaakt aan de C2C voor het voetenbankje. De bovenkant is af en nu ga ik verder met de rand. Ben van plan eerst te meten op het voetenbankje voor ik verder ga.

image

Ook heb ik gehaakt aan April haar achterpoot.

image

In de achterpoot zit een pijpenrager. Dit om de poot leuk te kunnen buigen. In de voorpoten, die ik al af heb, zit ook een stuk pijpenrager. Ik vond het persoonlijk leuk om deze poten ook te kunnen buigen.

image

Vanavond ga ik weer verder met April. Ga nu eerst genieten van het heerlijke weer buiten.

Geef een reactie

