April, poefhoes en C2C

Vandaag heb ik het hoofd en lijf van April afgemaakt en ga ik starten met deel 2 van deze CAL.

image

De buikvlek begin ik mee vandaag. Die heeft maar 3 toeren en maak ik ook in een andere kleur groen zodat hij iets afsteekt. Daarna ga ik verder met April’s poten, armen en ogen.

image

Het was vandaag heerlijk weer dus ik heb heerlijk in de zon gehaakt aan de poefhoes.

image

Ik ben nu aan het minderen en ik hoef niet zo veel meer tot de hoes erom heen kan.

Toen de zon niet meer zo lekker was heb ik nog ff gehaakt aan mijn C2C projectje. Een kant heeft nu genoeg blokjes. De C2C moet 28×48 wezen.

image

Ik werk niet graag met acryl maar deze is te doen. Misschien omdat ik werk met naald nr 4. 

Kortom het was weer een productief dagje.

2 gedachten over “April, poefhoes en C2C

Geef een reactie

