Blitsy en nieuwe CAL

Mijn plofkip Blitsy is helemaal af. Mijn dochter vind haar erg leuk. Ik trouwens ook.

image

Cripple, plofkipje 2, staat ff in de wacht.
Dat komt omdat ik ben begonnen met een nieuwe CAL.

Dit keer een kikker. De kikker heet April en de CAL bestaat uit 2 delen. De CAL komt net als de Paasnijn van de facebookgroep Cal’s van  Jacqueline Crochet en more. Dat het een kikker is komt goed uit.

image

Voor de zwemschool ZwemZeker in Ede waar onze dochter op zwemles zit wilde ik ook een kikker maken. Er staat een vitrine met allemaal kikkers. Daar past deze kikker best tussen denk ik.
Ik wil ook nog een pot maken met kikkerdeksel.

Geef een reactie

