C2C, poef en Blitsy

Gisteravond dacht ik, mijn poef is bijna klaar en de plofkip ook. Ik heb zin om iets nieuws te maken/haken.

Een steek die ik al heel lang wilde haken is corner to corner. Vanochtend heb ik eens een proeflapje gehaakt.

image

Het is een mooie steek die moeilijk lijkt, maar eigenlijk heel makkelijk is. Ik had nog een opdrachtje voor een krukhoesje over een kruk bij mijn schoonouders. Wol had ik al en eigenlijk wilde ik een zelfde soort hoes maken als het krukje en de poeshoes. Maar het is een rechthoekig krukje dus ik denk dat C2C beter werkt.

image

Tot nu toe ziet het er zo uit. Ik heb de afmetingen van het krukje dus dat moet lukken.

Ik heb een nieuwe bol voor mijn poefhoes gehaald en die maak ik eerst maar af nu. Morgen weer even passen en kijken hoeveel toeren nog voordat ik minderen moet.

image

Gister heb ik ook Biltsy in elkaar gezet. Ik heb haar bijna af op vleugels en poten na. Ik maak die er morgen wel aan dat vind ik fijner met gewoon licht.

image

Ik vind het een grappig kippetje worden. Ben bezig met nr 2 Cripple, maar vanavond ga ik heerlijk relaxed haken aan de poefhoes en misschien wel aan de C2C.

Geef een reactie

