Poefhoes en plofkipje

Ik heb gister maar eens gekeken hoe ver ik was met de poefhoes. Ik hoef nog maar een eindje te haken voor ik moet gaan minderen.

image

image

Het word een mooi geheel straks als hij af is denk. Gisteren heb ik onderweg in de auto naar Zoetermeer nog een toer gehaakt. Ik kan nu niet veel verder meer haken want het eind van bol nr 5 komt ook in zicht. Dinsdag haal ik een nieuwe bol. Ben benieuwd hoeveel ik daarvan nog nodig heb.

image

Ondertussen ben ik ook klaar met alle onderdelen van plofkipje Blitsy.

image

Vandaag ga ik die nog niet in elkaar zetten. Geen zin in. Wel zin om met plofkipje Cripple te beginnen. In elkaar zetten is niet mijn favorietste bezigheid.

2 gedachten over “Poefhoes en plofkipje

Geef een reactie

