Fruitige kwarktaart

Zoals beloofd volgt nu het verhaal over mijn kwarktaart.

Ik ben begonnen met een bodem van dadels, havervlokken, amandelmeel, kokosolie en speculaaskruiden.

image

Daarna heb ik kwark gemengt met vanillearoma en wat druppels Stevia. Om deze laag hard te laten worden heb ik er 10 oploste  blaadjes gelatine aan toe gevoegd.

image

Daarna heb ik er klein laagje custardpudding overgesmeerd. Dat is op de foto niet goed te zien.

Ik was er nog niet nog niet uit wat ik er bovenop zou leggen. Ik heb gekozen voor verse ananas, druiven en 1 gold kiwi. Om het geheel iets af te maken heb ik suiker bloemetjes goibessen gebruikt.

image

Dit word smullen denk ik.

Een gedachte over “Fruitige kwarktaart

Geef een reactie

