Druk dagje

Vandaag ben ik erg druk geweest met bakken en een beetje met koken.

Allereerst heb ik me uitgeleefd om een taart te maken. Het is een kwarktaart geworden. Daar over vertel ik later meer.

Ik had een groentepakket bij de Lidl gekocht voor verse pasta saus. Vanavond eet ik pasta en dus ging ik aan de slag met de groenten. Er zat een boullionpasta bij om aan de saus toe te voegen. Maar ik had niet gezien in de Lidl dat er maltodrexine in de boullionpasta zat. Daarom heb ik zakje aan buurvrouw gegeven en er zelf een gv boullionblokje in gedaan. De saus bevat geen vlees en dus heb ik hem iets fijn gemaakt.

image

Ook bedacht ik dat broodjes bakken voor Pasen wel leuk was. Zo gezegd zo gedaan. Het werden breekbroodjes.

image

Verder had ik nog zin in donuts maken. Dat ging eerst fout, maar de 2e poging is goed gelukt. Het zijn gezellige Paas donuts geworden met chocolade glazuur en verschillende toppings.

image

Over de kwarktaart vertel ik in een volgende blog.

Geef een reactie

