Ander soort blog

Afgelopen week was ik druk met allerlei zaken naast Klomp Creatie’s. Normaal gesproken gaan de blogs alleen over Klomp Creatie’s dingen. Vandaag deel ik een keer iets anders.

Ik organiseerde met meerdere vrijwilligers een Haantje Pik optocht. Na 4 jaar geen optocht in Lunteren hebben we de optocht weer in ere hersteld. De Haantje Pik optocht was afgelopen zaterdag. Het was een gezellig drukke middag. Met wat verbeterpuntjes hier en daar komt de optocht er volgend jaar weer.

image

Bij mijn dochter in de klas is een vader(36) overleden. Overleden aan de rotziekte kanker.  Hij laat een vrouw en drie kinderen (10 en 2 van 7) achter. Dat greep hard in afgelopen week.
Vandaag was zijn begravenis en daar ben ik geweest. Het was een mooi en emotioneel afscheid. Maar zijn dood en het verdriet van zijn familie sloeg hard in bij mij en mijn dochter.

Ik had mezelf beloofd de blogs van Klomp Creatie’s ook over dingen te laten gaan die bij Klomp Creatie’s horen. Meestal lukt me dat wel. Maar dit wilde ik vandaag toch even delen. Morgen ga ik weer over tot de orde van de dag. Dan schrijf ik weer over de vorderingen van de Paas Nijn en de plofkipjes.

2 gedachten over “Ander soort blog

Geef een reactie

