Te druk om te bloggen

Gister was ik erg druk met allerlei dingen naast Klomp Creatie’s. Te druk om een nette gezellig blog te schrijven. Vandaag was ik ook druk, maar wil.ik toch graag wat met jullie delen.

image

Door alle drukte nog geen tijd gehad om de armen en been 1 aan de Paas Nijn te zetten. Ben al wel begonnen met been 2.

image

Hoop daar vanavond nog even aan verder te kunnen haken.

Heb ook een mooie bol Scheepjes Stone Washed gekocht gister om de sloffen van Paas Nijn mee te haken.

image

Ik heb een nieuwe bol voor mijn poef gehaald, want de andere was op. Daar kan ik dan ook weer relax mee verder als de Paas Nijn klaar is. Ook heb ik weer een kilo vulling aangeschaft, want de andere zak is bijna leeg.

Ik heb besloten niet mee te doen met de PaasCAL van Wolplein. Heb nog genoeg te haken liggen. Bijvoorbeeld de plof kipjes van InHaken. Nog genoeg te doen.

2 gedachten over “Te druk om te bloggen

Geef een reactie

