Blij

Gister na mijn blog over glutenvrij en restaurants heb ik op Facebook op mijn blog pagina ineen 10 likes erbij gekregen.

Daar ben ik erg blij mee. Ik had mijn blog wel gedeeld in meerdere Facebook groepen en op Twitter.

Ik ben ook blij omdat ik gister na weer veel gepuzzel ook de rechterhand heb af gekregen. Ben toen ook begonnen aan been 1.

image

De benen, sloffen en nog een kuikentje zijn de laatste onderdelen van de  Paas Nijn CAL van de Facebookgroep Jaqueline Crochet en more. Ben net begonnen met been 1. Voordat het Pasen is, is de Paas Nijn wel af.

Een CAL is leuk om te doen. Ga misschien meedoen met de paascal van Wolplein. Lijkt me ook leuk.

Geef een reactie

