Geen fut, beetje ziek

Afgelopen week was ik naast druk met allerlei bezigheden ook een beetje ziek. Moet veel hoesten, leef op Hot Coldrex en dropjes.

 Vanmiddag was ik van plan om nog te beginnen aan de rechterarm van de Paas Nijn. Maar ik dacht ik ga eerst ff een half uurtje met een boek en dekentje op de bank liggen.

Had het koud, moest veel hoesten en was ook moe. Moe van alle drukte en het halve ziek zijn. Het halve uurtje werd een anderhalf uur. Net op tijd wakker geworden om Leonie te halen bij haar vriendje. 

Het boek wat ik nu lees en leest heerlijk weg, maar met je ogen dicht lezen is niet zo handig natuurlijk. 🙂 🙂

  
Morgen hoop ik wat meer fut te hebben en tijdens de zwemles nog wat te kunnen haken. Ook ben ik van plan donuts te gaan bakken. Daarover morgen meer.

4 gedachten over “Geen fut, beetje ziek

Geef een reactie

