Geheim project

Vandaag de oren aan de haas gezet. Ze blijven gelukkig staan. Morgen plaatst ik wel een foto.

Ik heb ook aan het geheime project gewerkt. Zaterdag ga ik het afleveren bij degene waar we onze geheimpjes moeten brengen. Moet nu alleen het laatste onderdeel nog vastplakken en dan zijn de geheimpjes klaar.☺:)

Ik zal een foto plaatsen van het hele geheim zodra het mag. Nu laat ik alleen een klein stukje zien.

image

Wel grappig om iets te maken dat geheim moet blijven. Het is leuk om te doen, maar ook lastig omdat ik graag dingen wil delen. Ik ben enthousiast over hoe het eruit ziet.

2 gedachten over “Geheim project

Geef een reactie

