Niet veel tijd

Vandaag had ik niet veel tijd om creatieve dingen te doen. Was even druk met andere zaken. Maar ik heb toch nog tijd gemaakt om aan het geheime projectje iets te doen.

Ik kan maar een klein puntje van het geheime project laten zien, omdat iemand mee leest voor wie het is. Daarom een foto gemaakt die niks loslaat, maar toch iets te raden overlaat.

  

Ook heb ik een begin gemaakt met  het aanzetten van de oren van de Paas Nijn. De oren heb ik gevuld met stukken pijpenrager en daarna dichtgenaaid in de hoop dat ze beter blijven staan.  Morgen ga daar weer mee verder.
 

Gisteravond heb ik de linkerhand en 
arm afgemaakt. Dat was ff puzzelen, maar het is gelukt. Morgen ga ik verder met de rechterhand. 

  

Nog genoeg te doen morgen. Nu heerlijk een douche bakken en vroeg mijn bedje in duiken denk ik. 

Toch wil ik op de valreep deze tekening van onze dochter nog plaatsen. Ze heeft hem helemaal zelf getekening via een voorbeeld op het digibord op school. Ze heeft haar teken genen geerft van haar vader, want die kan ook erg goed tekenen. Ben erg trots op onze dame van 6 met een tekentalent.

  

Geef een reactie

