Lekker aan de haak.

Vandaag nog geen zin gehad om de oren aan te naaien aan mijn Paas Nijn. Wel hard gewerkt aan het mandje en hem af gekrgen. Gelijk gevuld met eitjes. 

 
Verder ook het kuikentje gehaakt. Vind het niet een heel mooi kuikentje, maar met vleugels, ogen, snaveltje en pootjes word het vast nog wel wat hoop ik. 

 
Nu ga ik beginnen met de duimen en vingers van de Paas Nijn.

  
Ondertussen staat deel 4 van deze CAL ook op de Facebook groep van Jaqueline Crochet en more. Morgen ga ik hem ff downloaden en dan kan ik weer verder met zijn benen.

Geef een reactie

