Snelle blog

Op de valreep van de zaterdagavond nog een snelle blog.

Vandaag tijdens de zwemles van onze dochter weer zitten haken. De les duurt 2 uur dus ik kan aardig wat doen.

Vandaag begonnen met het mandje van de Paas Nijn. Ik ben aardig ver gekomen.

image

Ook heb ik alle draadjes van de oren weggewerkt. Die kunnen er nu op. Morgen zal ik eens kijken of dat lukt.

Natuurlijk ga ik dan ook weer verder met het mandje en misschien een start maken met het kuikentje dat bij de Paas Nijn hoort.

image

2 gedachten over “Snelle blog

Geef een reactie

