Oven problemen.

Ben je koekjes aan het bakken en dan is waarschijnlijk je oven kapot. Dat schiet niet op.

Ik heb een combimagnetron van Sharp. Altijd erg tevreden mee geweest hoor. Maar nu denk ik dat de thermometer of themperatuur regelaar stuk is.

Na 2 ladingen koekjes bakken dacht ik ze zijn niet gaar. Dus mijn digitale oventhermometer maar gebakt om testen. De themperatuur ingesteld op 180 graden, maar hij kwam niet verder dan 150 graden.

Nu test ik maar opnieuw door mijn oven  voor te verwarmen op met 190 graden en dan te kijken hoe ver de themperatuur oploopt.

Koekjesdeeg zet ik in de koelkast en hoop dat ik nog iets kan bakken vandaag.

Een gedachte over “Oven problemen.

Geef een reactie

