Chocolate chip cookies

Een poos terug gingen mijn schoonmoeder, dochter en ik ergens koffie drinken. Onze dochter nam toen en mega grote chocolade chip koek. Ze vond hem zo heerlijk dat ze vond dat
haar vader hem ook moest proeven.
Maar ja dat kon niet omdat hij er niet bij was en de koek vol met gluten zat.

Mam, jij kan die koek toch eens maken voor papa: zei ze. Natuurlijk kan ik dat zei ik toen. Vandaag ga ik er dus mee aan de slag.

Gister heb ik net een nieuwe bestelling gekregen met allerlei soorten meel van http://www.glutenvrijemarkt.com dus bakken kan weer. Toevalig kreeg ik ook nog chocolat chip cookies bij de bestelling gratis.

image

Ik heb vanochtend deeg gemaakt naar een oud Amish recept. Want daar zijn ze het populairste koekje.

image

Ik heb alleen gekozen voor een half recept omdat het er anders veel te veel worden.

image

Ik heb balletjes gemaakt van het deeg en iets plat gedrukt daarna. Maar dat was eigenlijk niet nodig. De koekjes lopen nog uit.

image

Gauw weer verder met bakken.

Geef een reactie

