Paas Nijn

Afgelopen dagen druk geweest met het lijf van de Paas Nijn.

Bij toer 38, 39 en 40 heb ik veel gepuzzeld op het goede aantal steken. Ergens had ik een fout gemaakt en te weinig steken gekregen.

Inmiddels na meerdere keren uithalen en opnieuw beginnen ben ik bij het goede aantal uitgekomen.

Nu ondertussen aangekomen bij toer 45. Ik dacht dat ik nog maar 10 toeren hoefde.

image

Was even vergeten het blad om te slaan. Het lijf is nog toer 70. Geeft niet ik ga gestaag verder. Het heeft geen haast gelukkig.

2 gedachten over “Paas Nijn

Geef een reactie

