Het Wapen van Zoetermeer

Vandaag was mijn moeder jarig. Ze werd 83. Al meerdere jaren zijn mijn ouders gewend om hun verjaardag buitenshuis te vieren. Ik geef ze groot gelijk, geen rompslomp en zorgen thuis.
Meestal vieren ze hun verjaardag met een lunch voor familie en vrienden. Ze vieren het dan in diner en partyboerderij Het Wapen van Zoetermeer.

image

Review over het Wapen van Zoetermeer

Kleine review over de gelegenheid waar mijn ma haar verjaardag vierde.

Het Wapen van Zoetermeer stond vroeger bekend als de Drie Hooibargen.
Het is een restaurant, trouwlocatie en party hoeve. Ze zijn  bekend met glutenvrije en andere dieeten. Bij de tafel met het lunchbuffet stonden netjes vermeld met kaartjes wat waar in zat. Mijn man kreeg een glutenvrij gebakje, een mandje met glutenvrije broodjes. De soep was ook glutenvrij. Wij konden een kroket eten en hij kreeg netjes een apart gebakken ei geserveerd i.p.v een kroket.
Het Wapen van Zoetermeer is een aanrader dus. Goede service, mooie locatie en netjes geregeld. Ook beschikken ze voor kinderen over een mooie speelzolder.

Mijn man en ik zijn daar getrouwd. Het is een mooie locatie om te trouwen vonden wij 9 jaar geleden. Beter dan in een stadhuis.

image

De mensen daar kennen ons nu al even en dat is erg leuk. Ze zijn aardig, gastvrij en behulpzaam.

Meer informatie kun je vinden op de volgende link hieronder.
http://www.hetwapenvanzoetermeer.nl/

Geef een reactie

