Paas Nijn

Ik ben aan een nieuw project begonnen. Een Paas Nijn van Jacqueline Crochet en more een Facebook groep op Facebook waar ik lid van ben. De Paas Nijn bestaat uit verschillende delen. Nu heb ik deel 1 en deel 2.

 
In deel 1 start je met het lijf. Eigenlijk moet het lijf in grijs als ik het patroon goed wil volgen. Maar ik heb gekozen voor bruin. Dat vind ik iets mooier. Ik denk ook dat ik de oren met bruin maak. Meerdere tinten denk ik, om een goed contrast te krijgen bij de streepjes. 

  

Inmiddels ben ik bij toer 10 van het lijf.

Heb vanavond nog wel ff verder gewerkt aan de poefhoes. Maar de bol wol van mijn poefhoes schiet aardig op dus ik dacht, hier stop ik maar even mee. Daarom ben ik maar begonnen aan de Paas Nijn.

Komende tijd nog genoeg te haken. Misschien leg ik de hoes wel even een poosje weg en ga ik eerst verder met de Paas Nijn. 

2 gedachten over “Paas Nijn

Geef een reactie

