Handige haakplek

Vanmiddag moest mijn dochter haar zwemles inhalen. Afgelopen zaterdag was ze ziek. De les duurt 2 uur en ik blijf daar.

image

Ik kan meekijken op een scherm, maar dat doe ik niet de hele tijd. Liever haak ik aan iets.

image

Ik had mijn poefhoes maar meegenomen en heb me niet verveeld. Morgen moet ze weer zwemmen dus dan haak ik weer 2 uur verder.

image

Heb 2 toeren gehaakt. Maar moet nog wel even doorhaken voor de poef een rand heeft. Ben nu op 34 toeren. Ben erg benieuwd hoeveel toeren ik ben als hij af is.

Geef een reactie

