Voorgang poef

Naast de roos voor mijn ma en het ruitenkussen voor Leonie(onze dochter) ben ik ook nog bezig met een poef.

image

Ik ben nu bijna klaar met het meerderen. Waarschijnlijk is dit nu de laatste toer.

image

Dan moet ik verder met de rand haken die over de poef heen komt. Heb vanochtend maar een nieuwe bol gehaald om weer verder te kunnen.

image

Denk niet dat dit de laatste bol is. De nieuwe bol is bol 3. Ik heb natuurlijk ook nog een restje gebruikt van de krukkleur. Het is hetzelfde merk dus dat kon mooi.

Ben wel benieuwd hoeveel bollen er in gaan.

Geef een reactie

