Meester/juffendag

Zoals jullie weten heb ik Jip en Janneke gehaakt en gemaakt voor meester/juffendag. Dit in de veronderstelling dat we als ouders een cadeau mochten geven. Ik had namelijk begrepen dat meester/juffendag er is omdat de meesters en juffen hun verjaardag niet meer met de kinderen van de klas vieren.

Daarom was ik erg ijverig met een cadeau voor meester/juffendag. Nu blijkt uit een nieuwsbrief van onze school dat meester/juffendag  dat het niet bedoeling is om een cadeau te geven op meester/juffendag.

Dat mag alleen op de laatste schooldag voor de zomervakantie. Jammer dan geef ik Jip en Janneke dan wel. img_1445

Mijn plan was eigenlijk om op de laatste schooldag de juf en meester een gehaakte Pluk voor in de klas te geven. Dit omdat boven de tafels in groep 3b waar onze dochter in zit overal Pluk de Petteflet hangt.

Nu maak ik alsnog voor de laatste dag Pluk van Petteflet voor in de klas en geef ik Jip en Janneke gewoon persoonlijk.

Het patroon heb ik al gekocht bij http://kriziwizi-com.webs.com/.

 

 

 

Geef een reactie

