Valentijnstaart

Mijn bananen cremetaart is afgesmeerd en gedecoreerd. Laat Valentijnsdag maar komen. Dan kunnen we lekker smullen. 

   
Ik heb de taart afgesmeerd en gedecoreerd met slagroommix van de Bakzolder. Ik heb 150 gr mix gemengd met 100ml melk en 100 ml water. Zelf heb ik voor de smaak een rijpe banaan toegevoegd. Dit 3 min. laten kloppen tot een luchtig geheel. Daarna op de taart gesmeerd en gespoten. Ik heb de taart verder gedecoreerd met bananenchips en hartjes. 

 
Nu heb ik wel iets te veel slagroommix gemaakt denk ik. Maar ik ga uitproberen of ik het kan invriezen tot ijsjes. Banaan onderin een bakje iets mix erop, weer banaan en mix. Daarna vries ik het in. Ik ben benieuwd of het werkt.

Geef een reactie

