Verjaardagsroos

Mijn moeder is bijna jarig. Op 23 februari word ze 82. Wat je nu geven aan je moeder die alles heeft. Een gehaakte roos leek me wel iets.

image

Vandaag bij de bloemenwinkel 6 ijzeren staafjes en binddraad gekocht.
De 2 ijzeren staafjes heb ik aan elkaar gemaakt met afplaktape.

Daarna het eerste bloemblaadje op het staafje geplakt met een lijmpistool.

image

Nr 2 over nr 1 geplakt.

image

Daarna blaadje 3 over de andere 2  heen geplakt. En toen was de knop af.

image

Vanavond ga ik verder met de laatste 3 blaadjes. Daarvoor kijk ik nog even het filmpje van Leisureboom.

Hopelijk krijg ik dan een mooie roos.

Een gedachte over “Verjaardagsroos

Geef een reactie

