Meerdere projecten

Normaal hou ik.me netjes aan 1ding om te haken. Nu zijn het voor het eerst 3.

Allereerst een poefhoes. Nog lang niet klaar met meerderen

image

Als tweede een roos voor mijn moeders verjaardag. Die heeft alles al, maar een gehaakte roos nog niet. Ik moet nog 4 blaadjes van de roos.

image

Als derde een ruitenkussen voor Leonie haar nieuwe bankje. Er zijn nu 2 ruiten af en ik moet er nog 25 maken. In nog 8 kleuren. Een patroon Aan De Haak 2.

image

Eerst ga ik verder met de roos, want mijn moeder is op 23 februari jarig.

2 gedachten over “Meerdere projecten

Geef een reactie

