Pannenkoekmeel test

Vandaag test ik weer eens een pannenkoekmeel. Dit keer de glutenvrije  pannenkoekmix van de Bakzolder.

image

In de zak zit 300 gram. De mix bestaat uit maismeel, aardappelzetmeel, suiker, verdikkingsmiddel(guargom). 

De mix moet je mengen met  500 ml melk( er stond volle, ik heb halvolle genomen) en 4 eieren.

Na het mixen krijg je dit beslag.

image

Hij bakt mooi.

image

De smaak heb ik nog niet beoordeeld natuurlijk. Want ik bak nog.

image

Persoonlijk vind ik weer jammer dat er suiker in de mix zit. Ook dat vind ik 300 gram mix weinig. Normaal bak ik met de dubbele hoeveelheid. Dan bak ik meestal 3 soorten. Vandaag worden het alleen gewone.

Nu doet mijn testteam het er maar mee. Want testen is beter als het alleen gewone zijn.

De testresultaten van het testteam Huize Klomp plaats ik later.

Geef een reactie

