Krukje is af

Dat ging snel. Sneller dan ik had gedacht. Een krukje haken met ribbelmotief is erg leuk om te doen.

image

Ik heb bijna 2 bollen Botter Ijselmuiden Oslo sokkenwol gebruikt. Dat bestaat uit 60% acryl, 20% wol en 20% polyamide. Het is haakt fijn en is heerlijk zacht. Ik heb de bollen gekocht bij Jongbloed & Zn.

image

Om het hoesje vast te zetten heb ik elastiek door de laatste toer geregen en daarna onderaan vast gemaakt.

image

Nu kan ik de hoes er gewoon afhalen om als het nodig is te wassen.

image

Ben blij dat ik klaar ben en heerlijk met mijn voeten op het krukje kan zitten.

Wil je ook een hoesje voor een krukje maken op de manier als ik heb gedaan. Kijk dan op de volgende link.

Hoe je een ribbel haakt en mijn eerste serieuze breisel

2 gedachten over “Krukje is af

Geef een reactie

